رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۳دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال در۳ عملیات جداگانه در عمليات پليس در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 23 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمد عقیل سلگی"افزود: مأموران پليس امنیت اقتصادی استان،در تحقيقاتي از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال(ماینر) در یک کارگاه صنعتی و دو منزل در شهرستان اراك مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران پس از شناسايي اين کارگاه صنعتی و دو منازل مسكوني با هماهنگی مرجع قضائی، در بازديد از اين محل ها و طي عملیات هایي جداگانه موفق به کشف تعداد ۳۳ دستگاه ماينر قاچاق، فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، یادآورشد: سه نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ "سلگی" از شهروندان خواست تا به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار