تابناک- با همراهی مخاطبان و تلاش کادر خبری، تابناک در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷پایگاه‌های خبری در کشور رتبه برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 23 January 2021

رتبه برتر تابناک در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷پایگاه‌های خبری در کشور

به گزارش خبرگزاری تابناک، طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند، خبرگزاری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد (https://press.farhang.gov.ir/fa/news/561605) .

خبرگزاری تابناک تلاش کرده به رسالت اصلی خود که اطلاع رسانی صحیح، به دور از تملق، زیاده گویی و جهت دهی سیاسی است را انجام دهد.

تابناک در استان بوشهر نیز تلاش می‌کند زبان گویا و صدای رسای مردم در بیان مسائل و مشکلات آنها باشد و با پیگیری دغدغه های مردم تا مرتفع شدن در کنار آنها باشد.

همچنین در کنار نقد مسئولین ناکارآمد به انعکاس اقدامات خوب انجام شده توسط مسئولینی که دلسوزانه برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می‌کنند، بپردازیم.

سال‌های متمادی است که در بحران، سختی، غم و شادی درکنار مردم هستیم و خوشحالیم که مردم نیز این تلاش‌ها را نادیده نگرفته و ما را همراهی کردند.

بی شک اگر ارزیابی و رتبه بندی مخاطبان انجام می‌شد، شما بعنوان بهترین همراهان و مخاطبان انتخاب می‌شدید، به پاس این همراهی، صحت در گفتار و انعکاس اخبار را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و همواره در کنار شما خواهیم ماند.

انتهای پیام/40

رتبه برتر تابناک در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷پایگاه‌های خبری در کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار