از 6 تا 10 بهمن‌ماه و به مدت 5 روز انجام می‌شود
نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان طی روزهای ششم تا دهم بهمن‌ماه امسال در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 23 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حضور بالغ بر 70 شرکت از هشت استان اصفهان، تهران، البرز، زنجان، فارس، خراسان رضوی، قم و چهارمحال و بختیاری در این دو رویداد صنعتی قطعی شده است.
شرکت‌های فعال در زمینه محصولات و خدمات تخصصی همچون تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی و لوله و اتصالات چدني، فلزي و پلي‌اتيلن و دوجداره، سيستم‌هاي تصفيه آب و فاضلاب، آب‌شيرين‌كن و مواد شيميايي مرتبط، انواع شيرآلات صنعتي، پمپ‌هاي صنعتي و اتصالات مرتبط،‌ فيلترهاي صنعتي، مخازن و... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را برای متخصصان به نمایش می‌گذارند.
یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، گرد هم آوردن فعالان صنایع تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و همچنین صنعت آب و فاضلاب اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان در یک زمان و یک مکان و توجه به ظرفیت‌های تولید داخل است. همچنین ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات میان مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، آشنایی سرمایه‌گذاران با ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی کشور، ایفای نقش به عنوان یک ابزار بازاریابی در خدمت صنعت تاسیسات و آب و ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری مشترک میان فعالان این صنعت قدرتمند از جمله دیگر اهدافی به شمار می‌رود که نمایشگاه تاسیسات و آب اصفهان بر اساس آن پایه‌گذاری و برگزار خواهد شد.
در کنار این نمایشگاه، مسابقات ملی مهارت فناوری آب و مکاترونیک با هدف آموزش تخصصی علاقه‌مندان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار و اجرا خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت تخصصی و ویژه متخصصان برگزار می‌شود و کارشناسان، فعالان و متخصصان حوزه‌های مرتبط با آن می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای ششم تا دهم دی‌ماه به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار