همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بهره‌برداری از ۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف بخش شاهرود خلخال روز شنبه آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ 06 February 2021

 

فرماندار خلخال در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: برای اجرا ، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از سوی دولت و بخش خصوصی هزینه شده است.

فریدون بابایی اظهارکرد: با افتتاح ۲ هتل آپارتمان در روستاهای هدف گردشگری شال و گیلوان شاهرود که در مسیر گردشگری خلخال - ماسوله واقع شده ، ۷۲ تخت به مجموع تخت‌های اماکن اقامتی - گردشگری این منطقه اضافه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه مهم و گردشگری مسیر راه توریستی خلخال - ماسوله در استان گیلان ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، افزود: در مرحله پیگیری نصب علایم ایمنی و راهنمایی و رانندگی در این مسیر هستیم.

فرماندار خلخال همچنین توسعه روستایی را از اولویت‌های کاری فرمانداری ذکر کرد و گفت: تثبیت جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت اهالی روستاها به شهرها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و توسعه و عمران روستایی است.

او افزود: امسال بیشترین سهم اعتباری خلخال به اجرا و یا تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی منطقه تخصیص یافته است.

بابایی تشریح کرد: حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت از روستا به مراکز بخش‌ها و شهرها مشروط به توزیع متوازن اعتبارات و امکانات و توسعه عمران در مناطق کم‌برخوردار روستایی این شهرستان است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار