رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: در سایه بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها شهرستان اردبیل و مشگین‌شهر مجدداً وارد وضعیت زرد شدند.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 06 February 2021

 

شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم هشدارها و تذکرات ارائه شده به مردم اما همچنان تجمعات و دورهمی‌ها در استان اردبیل در حال افزایش است و در سایه بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها شهرستان اردبیل و مشگین‌شهر مجدداً وارد وضعیت زرد شدند.

وی با اشاره به این که تمام هم و غم ما قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ جان و سلامتی مردم است، گفت: به دنبال افزایش کرونا در سطح کشور این موضوع در استان اردبیل نیز مشهود است، به طوری که استان اردبیل در صورت بی‌توجهی‌ها و عادی‌انگاری‌ها وارد وضعیت قرمز و شیوع موج چهارم کرونا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر سه شهرستان خلخال، اردبیل و مشگین‌شهر وارد وضعیت زرد شدند و مابقی شهرستان‌ها آبی هستند که این موضوع نشان از معضل بسیار فاجعه‌آمیز و وحشتناک عادی‌انگاری مردم است که از دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها خبر می‌دهد.

حبیب‌زاده اظهار کرد: امیدواریم مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا را مورد توجه قرار دهند و با تمام حساسیت و دقت در سطح شهر تردد و رفت و آمد داشته باشند چرا که بی‌توجهی به این مسائل بسیار مشکل‌ساز خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری از اپیدمی چهارم کرونا اولویت اساسی رسانه‌ها و مسئولان باشد تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار