شهردار شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال گفت: نخستین محل دفن سرپوشیده زباله استان اردبیل در شاهرود راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 27 February 2021

محسن حداد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح با مدیریت پسماند شهری و دفن بهداشتی زباله‌ها اجرا و ضمن پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از دفن ناقص زباله‌ها ، حتی در صورت وزش بادهای شدید مشکلی در زمینه پراکندگی زباله‌های سبک در مناطق اطراف شهر ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: شهرداری کلور با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات در اختیار و با صرف ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محلی شهرداری موفق به اجرای مدیریت پسماند شهری و راه‌اندازی محل دفن بهداشتی زباله‌ها شد.

شهردار کلور اظهارکرد: با راه‌اندازی این محل علاوه بر تحقق خواسته مدیریت پسماند شهری استان اردبیل و رعایت ضوابط زیست محیطی ، این محل مورد تایید اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان نیز از لحاظ رعایت مسائل زیست محیطی قرار گرفت.

وی به ایجاد باغ گردو در کلور توسط شهرداری با هدف معرفی تولیدات باغی وکشاورزی شاخص منطقه به گردشگران اشاره و اظهارکرد: برای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز کلور در اسفندماه امسال بیش از سه هزار اصله نهال درختان زینتی سازگار با طبیعت با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهیه شده و در معابر عمومی این شهر غرس می‌شود.

شهردار کلور گفت: امسال با هدف ایجاد امکانات رفاهی در مسیر راه گردشگران ورودی به استان اردبیل از منطقه جنوب استان و از مسیر راه‌های خلخال به ماسوله ، ماسال و همچنین راه در حال احداث خلخال - منجیل شهرداری کلور اقدام به ایجاد امکانات موردنیاز گردشگری کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار