رئیس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح فروش فوق العاده بجای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 03 March 2021

رئیس اتاق اصناف همدان از اجرای طرح فروش فوق العاده بجای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش تابناک همدان  حسین محرابی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح واحد‌های صنفی منتخب دراین طرح اجناس خود را با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌کنند، گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا هیچ گونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه سال جدید برگزار نمی‌شود و طرح فروش فوق العاده جایگزین آن شده است.

وی ادامه داد: در این طرح فروشندگان به ویژه صنف پوشاک، کیف و کفش و خشکبار و آجیل مایحتاج مردم را با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی بسته به نوع کالا ارائه می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به قدرت پایین خرید مردم، گفت: واحد‌های صنفی به دلیل کسادی بازار و محدودیت‌های کرونایی دچار آسیب شده اند که امیدواریم فروش فوق العاده بتواند رضایت این دو قشر را فراهم کند.

محرابی بیان کرد: بی تردید کسبه و بازاریان از این اجرای طرح استقبال می‌کنند، زیرا در یک سال گذشته از نبود مشتری و اوضاع نامناسب کسب و کار خسارت دیده اند.

وی به نظارت اتاق اصناف بر اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: چادر‌های بازرسی با همکاری شهرداری در چند نقطه حساس شهر همدان مانند میدان بوعلی، امامزاده عبدالله و ابتدای خیابان شهدا نصب می‌شود تا به شکایت‌های مردم در این زمینه رسیدگی شود.
رئیس اتاق اصناف همدان ادامه داد: بازرسان مستقر در این چادر‌ها به صورت فوری شکایت مردم را دریافت کرده و همراه مشتری به واحد صنفی برای پیگیری تخلف صورت گرفته مراجعه می‌کنند.

محرابی اقلام مورد نیاز مردم برای عید نوروز در بازار موجود است و کمبودی در کالا‌های اساسی مانند گوشت مرغ، روغن و تخم مرغ وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار