رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه می‌شود که در این زمینه به دنبال عملیاتی‌سازی طرح‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 15 March 2021

 

رامین صادقی صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اشتغال‌زایی در حوزه صنعت برای سال آینده با جدیت در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با عملیاتی‌سازی برنامه‌ها به دنبال تحقق آن هستیم.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه صادرات در استان اردبیل با تأمین مواد اولیه برای پرداخت تسهیلات واحدهای صنعتی مورد توجه واقع شده و به همین منظور 500 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تسهیلات ارائه شده به بخش صنعت یک هزار میلیارد تومان است که به همین منظور استان اردبیل رتبه دوم پرداخت تسهیلات را کسب کرده و در این زمینه تمهیدات لازم برای تحقق اهداف مورد نظر به دست آمده است.

صادقی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها برای اجرای طرح‌های صنعتی یک اولویت اساسی است و در این زمینه صدور پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت با رشد 70 درصدی روبه‌رو شده است که خوشبختانه در فعال‌سازی واحدهای راکد و بازرگرداندن آنان به چرخه فعالیت با جدیت ویژه در دستور کار است.

وی اظهار کرد: 500 مورد جواز تأسیس به سرمایه‌گذاران بخش صنعت صادر شده و به همین منظور 57 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و 200 نفر مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور اهمیت به توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی با هدف افزایش تولید است که به همین منظور اشتغال‌زایی برای 900 نفر در دستور کار قرار گرفته و با تقویت واحدهای صنعتی صادرات‌محور و واردات بی‌رویه درصدد هستیم برای توسعه استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار