فیلم کوتاه "صامت" به نویسندگی و کارگردانی بهنام اسدالهی هنرمند اردبیلی به عنوان بهترین فیلم هفتمین جشنوراه افلاکیان در شهرستان میانه شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 15 March 2021

 

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه در پنج بخش داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و فیلمنامه برگزار شد.

در بخش داستانی این جشنواره فیلم "صامت" به کارگردانی بهنام اسداللهی هنرمند اردبیلی و تهیه کنندگی سعید سازگار جایزه تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش سینمای مقاومت و پایداری را دریافت کرد.

همچنین این فیلم کاندید دریافت بخش بهترین کارگردانی سینمای مقاومت و پایداری برای بهنام اسدالهی بود.

اردشیر زاهد، بهروز رحیمی، اکبر صادقی، جلال عزیزی، سهیل فلاح و عارف صالحیان بازیگران فیلم صامت هستند.

این فیلم به تهیه کنندگی سعید سازگار، تصویربرداری سجاد دادپور، تدوین و جلوه‌های ویژه فیاض بهرام، صداگذاری بهنام اسدالهی، طراح صحنه و لباس سید یاسر حسنی، گریم رضا صاحب نظر، دستیار کارگردان مرجان شاکری، اصلاح رنگ بهزاد فرزانه‌وش و عکاسی فیاض بهرام و عارف صالحیان تهیه شده است.

جشنواره افلاکیان ویژه استان‌های شمال و شمالغرب کشور است و از اهداف آن می‌توان به تقویت سینمای کوتاه با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید و عدالت شناساندن و انعکاس اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار