به مناسبت سالروز میلادحضرت امام حسین(ع) وحضرت ابالفضل العباس(ع) وروزهای پاسدار وجانباز
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیام مشترکی سالروز میلادباسعادت حضرت امام حسین(ع) وحضرت ابالفضل العباس(ع) وروزهای پاسدار وجانباز را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 16 March 2021

 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رجب شهر الله و شعبان شهری و رمضان شهر امتی
پیامبر گرامی اسلام (ص) روز‌های سوم و چهارم ماه مبارک شعبان، مزین به ولادت با سعادت دو اسوه بزرگ شجاعت، ایثار و مقاومت، امام حسین (ع) و حضرت ابولفضل العباس (ع) هستند که به عنوان روز‌های پاسدار و جانباز نام‌گذاری شده‌اند.
بی‌شک، خدمات متعدد و پربرکت پاسداران در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی و ... ایران عزیز اسلامی و ایثار جانبازان که با غیرتی ابوالفضلی (ع) برای عزت و آرامش این مرز و بوم، جان شیرین خویش را در طَبَق اخلاص نهادند پاسخی به ندای آسمانی «هل من ناصر ینصرنی» حسین (ع) در صیانت از اسلام ناب محمدی (ص) است و یقینا در تاریخ سراسر شور و حماسه انقلاب اسلامی به یادگار خواهد ماند.
این‌جانبان ضمن شکرگزاری به درگاه ایزد منان که امسال توفیق درک دوباره شعبان‌المعظم را بر ما عطا فرموده و با نهایت مسرت قلبی، میلاد پر نور سید و امام ابدی شهیدان و رهبر آزادگان جهان، امام حسین (ع) و نیز زادروز پرچمدار جاودانه کربلا حضرت ابوالفضل (ع) را به مردم ولایی استان که قرن‌هاست مدال پرافتخار ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را بر سینه دارند خصوصا به پاسداران غیور، جانبازان رشید و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند قادر متعال مسالت می‌کنیم مردم ما را در زیر سایه اهل بیت (ع)، همواره قرین عنایات و الطاف خاصه‌اش قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار