رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۹ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۲۵ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 17 March 2021

 

شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۱۹ بیمار بستری‌شده جدید، ۱۸ نفر از اردبیل و یک نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: شمار بستری‌شدگان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان اردبیل نیز هم‌اکنون ۷ مورد است.

وی بیان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۳۶ نفر است که از این تعداد ۴۸ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های بیله‌سوار، نیر، کوثر، گرمی، نمین، سرعین و اصلاندوز در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

حبیب‌زاده اظهار کرد: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به استان اردبیل، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار