رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اصناف نقش بسزایی در اقتصاد استان ایفا می‌کنند که در این راستا بها دادن به تولید داخلی در عرصه صنفی باید مورد توجه همه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 17 March 2021

 

رامین صادقی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی اردبیل افزود: رشد و ارتقای تولید داخلی را باید جدی گرفت و با حمایت از اصناف و کارگاه‌های تولیدی صنفی، تولید داخلی را باید گسترش داد و زمینه را برای رشد و توسعه آنها فراهم کرد.

وی از اصناف به عنوان قلب تپنده اقتصاد نام برد و بیان کرد: اصناف واسطه بین تولید، توزیع و مصرف هستند و به عنوان آخرین حلقه این چرخه، نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی ایفا می‌کنند که این جایگاه باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش اتاق اصناف، کسبه و بازاریان اضافه کرد: اصناف همواره ایجاد کننده اشتغال در کشور و توانمندی بالای آنها در اقتصاد تاثیرگذار بوده است و آن را به سمت و سویی با بهره‌وری بالا سوق خواهد داد.

وی با اشاره به پایداری اشتغال ایجادی از سوی واحدهای صنفی، یادآور شد: اگرچه بازاریان و اتحادیه‌های مختلف در یک سال گذشته با مسائل مالیاتی، چک‌های برگشتی و دیگر مشکلات روبه‌رو بودند اما با صبوری توانستند بر آنها فائق آیند.

پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار