استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: پارسال ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای رونق کسب و کار‌های روستایی در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ 24 March 2021

 

اکبر بهنامجو در تشریح جلسه شورای اشتغال کشور اظهارکرد: اشتغال پایدار روستایی از اولویت‌های مسئولان استان بوده و این وام‌ها برای تکمیل واحد‌های تولیدی استان‌ها به جهت افزایش قیمت‌هایی که در سال گذشته رخ داد، در نظر گرفته شده است.
کاهش مهاجرت از روستاها با ایجاد اشتغال پایدار
وی بیان کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها از میزان مهاجرت کاسته شده و به سمت مهاجرت معکوس گام‌های اساسی برداشته خواهد شد.
استاندار اردبیل گفت: ۹۵ درصد تسهیلات پرداختی در استان در مسیر تعیین شده بکارگرفته شده و اردبیل یکی از استان‌های نمونه در این رابطه بوده است و انحراف وام‌ها پرداخت شده بسیار کم بوده است.
پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان اردبیل
بهنامجو تشریح کرد: چهار بانک عامل برای اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تعهد دارند که با هماهنگی و پیگیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با کمترین بروکراسی این وام‌های مصوب را در اختیار بخش سرمایه‌گذاری روستایی قرار می‌دهند.
به گفته وی، افزایش سرانه اشتغال از ۱۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان که پیشنهاد استانداری اردبیل در این جلسه بود که مورد تصویب اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار