مدیرکل هواشناسی اردبیل:
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد هوای استان اردبیل در روز طبیعت صاف تا نیمه ابری همراه با پایداری جو و هوای مطبوع بهاری خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 29 March 2021

سیاوش محمدی به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: جوی نسبتاً پایدار در مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری تداوم داشته و آسمان در غالب نواحی نیمه ابری و گاهی مه آلود خواهد بود.

وی از گذر امواج دامنه کوتاه‌تر از میانی جو طی امروز در برخی مناطق نوار شرقی استان خبر داد و افزود: با توجه به تداوم و شدت فعالیت این موج در دامنه‌های کوهستانی قله سبلان بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران در روز سه شنبه در مناطق مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: از عصر روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه نیز در برخی از مناطق نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد بارش پراکنده باران و برف خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به تداوم حاکمیت جریانات شمالی تا روز چهارشنبه طی ساعات شبانه و صبحگاهی شاهد هوای نسبتاً سردی به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود و تغییرات دمایی قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه روز پنج شنبه شاهد نفوذ زبانه‌های پرفشار خزری همراه با رطوبت و وزش باد در استان خواهیم بود بیان کرد: با جنوبی شدن جریانات جوی در مناطق مختلف استان و وزش باد گرمیج انتظار می‌رود دمای هوا به طور محسوسی در اواخر هفته جاری افزایش داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل آسمان استان را در روز طبیعت صاف مطبوع و بهاری عنوان کرد و گفت: آسمان استان طی روز پنج شنبه و جمعه صاف تا نیمه ابری توأم با وزش باد گرمیج و در برخی از نواحی جنوبی نیز رشد ابرهای همرفتی و رگبار باران پیش بینی می‌شود.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار