نماینده مردم شهرستان‌های خلخال کوثر در مجلس گفت: انتظار از مسولان توزیع عادلانه و مساوی اعتبارات و امکانات جامعه عشایری در بین مناطق مختلف کشور است.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 11 April 2021

 

سید غنی نظری با اشاره به اختصاص ۱۱ دستگاه کامیون حمل تانکر آبرسانی سیار به استان اردبیل گفت: در راستای توزیع عادلانه و مساوی امکانات مورد نیاز عشایر انتظار از مسولان تخصیص حداقل یک دستگاه از این کامیون‌ها به خلخال است.

وی اظهار کرد: با وجود مشکل کمبود آب شرب در همه مناطق عشایرنشین خلخال حتی یک دستگاه از این کامیون‌ها به منطقه جنوب استان اردبیل و شهرستانهای خلخال وکوثر نرسیده است که باید اداره کل امور عشاری استان نسبت به جبران آن سریعا اقدام کند.

او با اشاره به این‌که نهاده‌های دامی به صورت مناسب و مطلوب به دست عشایر در جای جای استان و در شهرستان خلخال نمی‌رسد، بیان کرد: نهاده‌های دامی باید به صورت عادلانه در بین عشایر توزیع و این قشر نباید به خاطر عدم دسترسی سریع به نهاده‌های دامی با مشکل تامین خوراک دام و یا ضرر وزیان ناشی از پرداخت هزینه های خرید نهاده از بازار آزاد مواجه شوند .

وی یکی از مشکلات مهم عشایر شهرستان خلخال را بیمه عشایر عنوان کرد و گفت: صندوق بیمه روستائیان و عشایر در شهرستان خلخال و کوثر ظرفیت بیش از هشت هزار نفر دارد و در این زمینه تلاش خواهد شد تا این صندوق در استان تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار