فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۵۰ تن ذرت غیرقابل مصرف در اردبیل کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 13 April 2021

 

سردار هوشنگ حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور و بدنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال ۵۰ تن ذرت غیرقابل استفاده و مصرف موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به هماهنگی های قضایی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌های تخصصی و تشکیل تیم های عملیاتی و پوشش انتظامی در جاده "اردبیل - نمین" ۲ دستگاه کامیون حامل ذرت را شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی ۵۰ تن ذرت غیرقابل مصرف که به صورت غیرقانونی به خارج از استان حمل می شد، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: کارشناسان ارزش ذرت کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر رانندگان کامیون دستگیر و با تشکیل پرونده ای برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

وی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار