ائمه جمعه شهرهای استان اردبیل بر حضور باشکوه در انتخابات تاکید کردند.
کد خبر: ۹۷۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 11 June 2021

امام جمعه مشگین شهر با دعوت همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به وحدت و همدلی گفت: انتخابات مظهر و نماد حاکمیت مردم است و حضور درپای صندوق‌های رای به نمایش گذاشتن غیرت دینی و بلوغ سیاسی است.
حجت الاسلام باوقار با اشاره به مشکل کم آبی در بیش از ۷۰ روستای این شهرستان از جمله روستای نقدی خواستار حل مشکل اساسی این روستا‌ها شد.

امام جمعه نمین با بیان اینکه با نزدیک شدن به انتخابات ۲۸ خرداد، دشمنان نظام، بمباران تبلیغاتی خود برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و کاهش مشارکت را دوچندان کرده اند افزود: اینبار نیز مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق هایرای حیله دشمن را بی اثر خواهند کرد.
حجت الاسلام یوسف زاده در ادامه با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آن بزرگواران را مایه برکت و الگوی جوانان عنوان کرد.

امام جمعه عنبران گفت: مردم ایران اسلامی با تاسی از سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرده و در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.
حجت الاسلام مرادی از همه کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های بخش عنبران خواست اخلاق رقابتی و انتخاباتی را رعایت و به ارایه برنامه و عملکرد خود بپردازند.

امام جمعه نیر گفت: ایران مردمی‌ترین کشور دنیاست و صاحبان اصلی کشور مردم هستند و اکنون دشمنان تمام قوای خود را در تخریب حضور مردم در انتخابات گذاشته و دشمنان بداند که مردم در ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حاضر شده و بار دیگر مستکبرین را مایوس خواهند کرد.
حجت الاسلام نعمتی در ادامه به مشکل آب کشاورزی برخی از روستا‌های شهرستان نیز اشاره و از مسئولان خواست در راستای حل این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

امام جمعه گیوی گفت: حضور در انتخابات یکی از راه‌های مقابله با نفوذ معاندان و خنثی کردن نقشه‌های شوم آنان برای ایجاد تفرقه در کشور است که باید همه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام بیگی در ادامه از نبود مدیریت بر منابع آب‌های سطحی شهرستان از سوی جهاد کشاورزی انتقاد کرد.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه رضی با اشاره به انتخابات پیش روی ۲۸ خرداد و فشار‌های دشمنان برای کم رنگ شدن حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های دشمنان را به باد فنا خواهند داد.

حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین با اشاره به انتخابات پیش رو به دلسرد کردن دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد افزود: مردم شهرستان سرعین نیز پا به پای سایر هموطنان در این روز سرنوشت ساز به پای صندوق‌های رای اماده و با حضور حداکثری خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

امام جمعه لاهرود ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر، از همه مردم خواست در انتخاب خود دقت کرده و به فرد اصلح رای دهند.
حجت الاسلام صفری در ادامه به مشکل کمبود سهیمه ارد در لاهرود اشاره کرد و گفت: جایز نیست مردم برای تهیه‌ی چند تکه نان ساعت‌ها در صف بایستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار