معاون پارلمانی رئیس جمهور با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون رئیس‌جمهور و معین استان در ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین اقتصاد مقاومتی در سفری یک روزه‌ وارد استان شد.
کد خبر: ۹۷۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 10 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پارلمانی رئیس جمهور با دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون رئیس‌جمهور و معین استان در ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین اقتصاد مقاومتی در سفری یک روزه‌ وارد استان و در اولین برنامه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
این سفر با هدف بررسی آخرین وضعیت استان در موضوع مقابله با بیماری کرونا و همچنین طرح های اقتصاد مقاومتی و توجه به پروژه‌های استان در این زمینه صورت گرفته است.

در حال تکمیل ...

تلاش دولت تا ساعات آخر / سابقه آشنایی با سیاسیون و علمای استان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پارلمانی رئیس جمهور هم در این دیدار با اشاره به سابقه آشنایی و احترام خود به مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت : این ارادت من به دهه ۶۰ و زمان جبهه برمی‌گردد زمانیکه با بچه‌های این استان در یک منطقه بر علیه دشمن بعثی می جنگیدیم.
امیری با اشاره به حضور خود در کنار رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در منطقه جنگی قصرشیرین گفت : بچه‌های این استان در زمان جنگ بسیار شجاع و فوق العاده کم توقع بودند و در حفظ و نگهداری خطوط مقدم جنگ بسیار موفق بودند.
وی به سابقه آشنایی با علمای استان از جمله آیت الله ملک حسینی در زمانی که خود در دادگستری فارس بود اشاره کرد و افزود : ان عالم ربانی در بسیاری از مشکلات گره گشای مشکلات ما در دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود و شک ندارم اگر ایشان در قم حضور پیدا می کردند از مراجع بزرگ کشور و تشیع می شد .
امیری ادامه داد : همیشه نسبت به مردم این استان احساس تکلیف می کنم و هر وقت هم از دستم کاری برمی‌آید انجام می‌دهم و خوشبختانه روابط عاطفی و صمیمی با شخصیت‌های ملی و علمای استان داشته‌ام. ضمن اینکه در دولت هم به عنوان معاون رئیس جمهور وظیفه قانونی پیدا کردم و در دوره فعلی هم سنگ کردن کارهای استان را در حد توان پیش ببرم.

وی به سابقه آشنایی خود با نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و افزود : سابقه آشنایی من با آقای موحد به زمانی برمی‌گردد که وی به عنوان دادستان در استان خوزستان مشغول به کار بود و من هم به عنوان نیرویی دادگستری در استان فارس با ایشان ارتباط بسیار ویژه و خوبی داشتم.
امیری همچنین روشنفکرا یکی از نماینده‌های مبادی آداب و باشخصیت و دلسوز مجلس عنوان کرد و گفت : وقتی نمایندگان استان به من مراجعه می کنند با همه توان پیگیر کار آنها بوده ام. از زمانی هم که رئیس جمهور مسئولیت پیگیری مسائل کرونا و اقتصاد مقاومتی این استان را به من سپرد ، از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده ام.

امیری در ادامه به رشد خوب استان در زمان مدیریت کلانتری اشاره کرد و ویژگی مهم استاندار را اخلاص وی دانست و گفت : هرگاه انسان در عمل خود اخلاص و قصد قربت داشته باشد مورد عنایت خداوند قرار خواهد گرفت.
وی خطاب به نماینده ولی فقیه گفت : ترکیب مدیریتی استان ترکیب بسیار خوبی است و از زمانی که شما نماینده ولی فقیه شده اید حلقه وصل بوده اید و در هر جلسه ای که در تهران یا هر جایی در مورد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم استاندارد از شما به عنوان حامی مدیران و حلقه وحدت یاد می‌کند.
امیری ادامه داد : با توجه به هفته های پایانی دولت وظیفه بود که برای تشکر و از حمایت های شما از استاندار ، معاونین ، مدیران و حمایت ها از سیاست‌های نظام به استان سفر کنم.

امیری ادامه داد : دستور آقای رئیس‌جمهور این است که تا ساعات آخر دولت باید مثل روزهای اول کار کرد و نباید کار توقف پیدا کند . مدیران نباید احساس خستگی کنند و خود استاندار هم چنین خواهد بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور به موضوع شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت : در استان کهگیلویه و بویراحمد این بیماری به خوبی مدیریت شده است و هر روز به صورت مجازی با استاندار وضعیت استان را پیگیری می‌کنم که خدا را شکر خوب مدیریت شده است و در حالی که کل کشور درگیر موج پنجم است اما این استان تا فعلاً فقط دو موج با کمترین تلفات را داشته است. این در حالی است که بیشتر مردم این استان روستایی و عشایری زندگی می کنند و کمبودها و مشکلات زیادی هم دارند.

امیری به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : متاسفانه این استان دارای زیرساخت ها نبوده است اما اکنون کارهای خوبی در حال انجام است که امیدوار به آینده بهتر هستیم.
وی خطاب به نماینده ولی فقیه هم گفت : درست است که شما مقام اجرایی نیستید اما حمایت ها و حلقه وصل بودن شما باعث شده است که وقت کمتری صرف مقابله با حواشی شود.
وی ادامه داد: برای نظام دولت دوازدهم و سیزدهم هیچ تفاوتی ندارد و آقای روحانی از ما خواسته اند که همه اطلاعات دولت را شفاف و صادقانه به آقای رئیسی ارائه دهیم.آقای رئیسی هم دارای صفای باطن و اخلاق نیکوست که انشاالله مشکلات حل خواهد شد بنابراین تا ساعات پایانی در تلاش برای انجام وظایف و همچنین کمک به دولت آینده کوتاهی نخواهد شد.
امیری در پایان سخنان خود گفت : متاسفانه می بینیم در جاهایی که اختلاف وجود دارد ، امکانات کشور صرف مقابله با آن حواشی می‌شود که بسیار ناخوشایند است و امیدواریم از این به بعد اینگونه نباشد.

دشمن در طرح فروپاشی نظام شکست خورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۸

نماینده ولی فقیه در این دیدار گفت : دشمن تلاش های زیادی برای فروپاشی نظام سیاسی ، اجتماعی ما انجام داد که با تلاش های ارزشمند مسئولین در این امر موفق نشد.
حجت الاسلام حسینی افزود : استان قبل از انقلاب مورد ظلم بسیار واقع شده بود و مقایسه مناطق مختلف استان قبل و بعد از انقلاب خود گویای همه چیز است.
وی با اشاره به خدمات خوب نظام برای استان پس از انقلاب از ادامه داد : مردم این استان همیشه در میدان بودند و نظام را از خود دانستند در جنگ هم بیشترین حضور نسبت به جمعیت و در مشارکت های سیاسی هم بیشترین سهم را داشته اند.
حسینی ادامه داد : استان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد و تلاش های ارزشمندی هم صورت گرفته است ما هم قدردان این خدمات هستیم اما یک سری پروژه هایی است که نیازمند توجه بیشتر دولتمردان و مسئولین ملی است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و جهان گفت در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی این بیماری با همت مسئولین و با تلاش های استاندار مدیریت شد که خوشبختانه نسبت به بسیاری از مناطق ما تلفات کمتری داشته ایم.

گزارش وضعیت استان به هیئت دولت ارائه می شود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان دولتی استان ، گفت : معاون رئیس جمهور به عنوان معین استان در موضوع مقابله با بیماری کرونا و اقتصاد مقاومتی وارد استان شده است.
کلانتری افزود : در این سفر یک روزه آخرین وضعیت مقابله با کرونا در استان و همچنین بررسی پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی توسط معاون رئیس جمهور بررسی و گزارش آن در هیئت دولت ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار