نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون رئیس جمهور
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : دو منطقه دیشموک و قلعه رئیسی خصوصا در مناطق روستایی دارای برق پایدار نیستند .
کد خبر: ۹۷۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 10 July 2021

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت : دو منطقه دیشموک و قلعه رئیسی خصوصا در مناطق روستایی دارای برق پایدار نیستند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمال معتمدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون رئیس جمهور و معین استان در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار شد ، افزود : یکی از زیر ساخت های مهم در توسعه ، داشتن برق پایدار است .
معتمدی افزود : متاسفانه وضعیت برق در این دو منطقه به گونه ای است که در برخی مواقع حتی امکان استفاده از یک پنکه هم وجود ندارد .
وی گفت : توسعه زیر ساخت هاي بالادستي(احداث خط و پست فوق توزيع) برای تامين برق پایدار و مطمئن در دو بخش قلعه رئیسی و دیشموک نیازمند اعتبارات ويژه است که اعتبارات استانی جوابگو نیست و انتظار داریم که اعتبارات ملی برای احداث پست فوق توزيع و توسعه شبکه برق در این مناطق در نظر گرفته شود .
معتمدی در بخش پایانی سخنان خود با ادبیات طنز و البته تلخ خطاب به معاون رئیس جمهور بیان کرد : در کهگیلویه و بویراحمد ، زندگی عشایری و پر از مشکلات است و فقط برای حضور چند روزه و گذرا مناسب است اما برای ماندن بیش از چند روز ، از نظر امکانات مناسب نیست !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار