معاون رئیس جمهور در یاسوج
امیری : گاهی برخی دوستان کم لطفی می کنند که نگاه دولت به بیرون و برجام بود اما به عنوان یک قاضی این ادعا را ظلم به دولت می دانم . مگر دولت همان چند نفری هستند که دور میز می نشینند ؟ نه ! مجموعه زیادی در این کشور تلاش می کنند .
کد خبر: ۹۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 10 July 2021

معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت : برخی موارد و مشکلات در خصوص اداره اقتصاد کشور را فعلا نمی توان گفت و بعدا مشخص خواهد شد که چه شرایطی وجود داشته است .
حسینعلی امیری افزود : در این شرایط تحریم ، نه حقوقی معوق شد نه کالای اساسی کمیاب شد هر چند گران شد اما کمیاب نشد . پروژه های متعددی در کشور در حوزه های وزارت نیرو و دیگر حوزه ها با اعتبارات زیاد افتتاح شد .
امیری ادامه داد : در حوزه بهبهان پروژه بیدبلند به عنوان بزرگترین پروژه خاورمیانه افتتاح شد و می بینیم که توسعه کشور متوقف نشده است و با همه مشکلات افزایش حقوق کارمندان و همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گرفت که همه به لطف خدا و هدایت های رهبری و تلاش های مجدانه ریاست جمهوری بوده است .
وی افزود : گاهی برخی دوستان کم لطفی می کنند که نگاه دولت به بیرون و برجام بود اما به عنوان یک قاضی این ادعا را ظلم به دولت می دانم .  مگر دولت همان چند نفری هستند که دور میز می نشینند ؟ نه ! مجموعه زیادی در این کشور تلاش می کنند .
امیری خطاب به مدیران استان ، ادامه داد : مگر در این استان خود شما نگاهتان به بیرون است ؟ مگر با استفاده از ظرفیت های همین استان پروژه ها را پیش نمی برید ؟
منتقدان منصف باشند / کجا نگاه دولت به بیرون و برجام بود؟
وی افزود :  اصلا چنین چیزی نبود باور کنید بحث هایی که در دولت صورت می گرفت کم تر پیش می آمد که غیر از ظرفیت داخلی و انگیزه داخلی استفاده شود . اما در برخی جاها ناچاریم که با بیرون ارتباط داشته باشیم . این به معنی نگاه به بیرون نیست .
امیری گفت : با همه تلاش ها و ارتباطاتی که با استانداران داریم در همه استان ها دارد اتفاقات خوبی می افنتد و کارهای مهمی صورت می گیرد .
وی ادامه داد : گاهی مواقع درامد صادرات کفاف هزینه های تولید آن هم نمی شد .
امیری ادامه داد : در همین استان چند پروژه بزرگ پیشرفت و افتتاح شده است که همه ناشی از پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی بوده است بنابراین خواهش می کنیم در اظهار نظر منصفانه عمل کنید .
وی گفت : طبق شاخص های مطرح شده رهبری برای اقتصاد مقاومتی  ، بسیاری از شاخص در سخنان رهبری بیان شده است که در دولت لحاظ شده است .
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود : اگر همراهی و مقاومت مردم نبود مشکلات بیشتر می شد در حالی که بودجه دولت از نفت بوده است اما اکنون این بودجه کمترین وابستگی رادارد و بیشتر شاخص های اقتصاد مقاومتی رعایت شده است.  خود شما در این استان در بحث اقتصاد مقاومتی گام های مهمی برداشتید که از شما تشکر می کنم .
امیری در پایان گفت : در روزهای پایانی دولت هستیم اما همه تا پایان دولت به صورت ویژه اهتمام در کار و تلاش خواهیم داشت و امروز هم برای شنیدن آخرین سخنان و انتقال ان ها به دولت اینجا هستم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار