رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل گفت: با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دوچرخه‌سواران کل کشور، مسابقه دور کوه سبلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 11 July 2021

معصومه صمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌همت هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از دوچرخه‌سواران کل کشور، مسابقه دور کوه سبلان برگزار شد.

وی افزود: مسیر مسابقه دور کوه سبلان بود که دوچرخه‌سواران در ارتفاع یک هزار متری از ۳۵۰۰ متر ارتفاع تا ۴۰۰۰ متر مسیر دور سبلان را رکاب زدند و مسابقه در منطقه آلوارس به پایان رسید.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل با بیان ‌این‌که مدت مسابقه ۵ ساعت بود، ادامه داد: پس از پایان مسابقه و ۶۲ کیلومتر رکاب‌زنی در مسیر سنگلاخی و کوهستانی، با حضور مسؤولان استانی و کشوری از رکاب‌زنان برتر طی مراسمی تجلیل شد و رکاب‌زنان ملی از نحوه برگزاری مسابقه رضایت خود را اعلام کردند.

مسابقه‌ای با هدف رونق گردشگری ورزشی و جذب سرمایه‌گذار

صمدیان بیان کرد: کوه سبلان با دارا بودن یکی از زیباترین مناظر طبیعی همه ساله میزبان ورزشکاران و کوهنوردان متعددی است و این بار دوچرخه‌سواران مسیر سنگلاخی و کوهستانی دور آن را رکاب زدند تا ضمن مسابقه، در ارتفاعات بالا تماشاگر زیبایی‌ها و مناظر طبیعی و بی‌نظیر این منطقه باشند.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه جذب گردشگران و رونق گردشگری ورزشی به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه طی سال‌های آتی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار