شکی نیست که در شرایط فعلی اولویت همه دستگاه ها و رسانه ها همکاری و همراهی برای ایجاد محیطی آرام برای مقابله با بیماری کرونا است اما ضمن آن باید مسئولین در اجرای وظایف خود دقت و شفافیت لازم را داشته باشند و به افکار عمومی توضیح دهند که مبلغ 120 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی اخذ شده توسط سید محمد موحد چه شده است؟
کد خبر: ۹۷۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 11 July 2021

برخی سایت های محلی و نزدیک به نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خبری از وی منتشر کرده اند که در بخشی از این خبر ماجرای120 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی اخذ شده توسط سید محمد موحد از وزارت بهداشت مطرح شده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه های نزدیک موحد در بخشی از خبر منتشر شده آورده اند : سیدمحمد موحد در نشستی در مرکز استان با اشاره به پروژه بیمارستان دهدشت و مشکلات آن ، گفت : حدود ۱۲ میلیارد تومان از وزیر بهداشت یکجا گرفته‌ام برای تغییر سرمایش و گرمایش دهدشت و پولی که در یکساله گذشته برای حوزه بهداشت و درمان استان گرفته‌ام چند برابر پول سال های گذشته است.پس چرا هنوز سرمایش این بیمارستان پنکه است؟
این سوال و مطالبه نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حالی است که وی به صراحت از اخذ اعتبار اختصاصی توسط خود برای رفع مشکلات سرمایشی و گرمایشی استان خبر می دهد .
با توجه به آدرس دقیق سید محمد موحد برای اعتبار اختصاص داده شده و اشاره وی به عنوان نماینده مردم در مجلس که از وظایف ذاتی وی نظارت بر عملکرد دستگاه ها است ، مبنی بر کمبود در خصوص امکانات سرمایشی در این فصل گرم سال ، حال مسئولین دانشگاه علم پزشکی موظف به پاسخگویی شفاف در این زمینه هستند .
شکی نیست که در شرایط فعلی اولویت همه دستگاه ها و رسانه ها همکاری و همراهی برای ایجاد محیطی آرام برای مقابله با بیماری کرونا است اما ضمن آن باید مسئولین در اجرای وظایف خود دقت و شفافیت لازم را داشته باشند و به افکار عمومی توضیح دهند که مبلغ 120 میلیارد ریال اعتبار اختصاصی اخذ شده توسط سید محمد موحد اولا جذب شده یا نه ؟ و ثانیا اگر جذب شده در کجا و چگونه هزینه شده است ؟ در حالی که نماینده مجلس این اعتبار را با استفاده از نفوذ خود و به منظور رفع مشکلی خاص اخذ کرده بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار