روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر قطع سیستم سرمایش بیمارستان بوعلی زاهدان که منجر به همراه آوردن پنکه توسط همراهان بیماران کرونایی به این بیمارستان، برای تحمل دمای بالای این روزهای داغ زاهدان شده بود.
کد خبر: ۹۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 12 July 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر شهاب الدین مشایی رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان گفت: در پی افزایش دما و گرمای بیش از حد هوا در روزهای اخیر و ایجاد فشار و بار زیاد بر روی سیستم سرمایشی بیمارستان، متأسفانه یکی از چیلرهای بیمارستان دچار نقص فنی و به طور کامل از کار افتاد که بلافاصله‌ اقدامات فنی و میدانی جهت رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی نیروهای تخصصی تاسیسات مشخص شد که این سیستم به طور کامل از کار افتاده و امکان تعمیر وجود ندارد.

دکتر مشایی ادامه داد: بلافاصله خرید سیستم جديد در دستور کار قرار گرفت و تاکید شد تا به قید فوریت به بیمارستان منتقل گردد.

وی ضمن عذر خواهی از بیماران و مراجعان گفت: هموطنان فهيم ما در استان از احتمال این اتفاقات ناخواسته و امکان پیش آمد اینگونه موارد مطلع هستند و این اطمینان را می دهیم که در اسرع وقت اقدامات لازم در خصوص رفع این عیب صورت پذیرد.

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان تصریح کرد: با توجه به اینکه تا زمان تحویل و راه اندازی چیلر جدید مشکلاتی از بابت ایجاد فضای مطبوع متصور است، پیشاپیش از سعه صدر بیماران عزیز کمال تشکر را داشته و برای وضعیت ناخواسته به وجود آمده پوزش می طلبیم.

وی ادامه داد: به همشهریان عزیز این اطمینان را می دهیم که در این مدت بجز مورد مذکور اختلالی در بحث درمان بیماران ایجاد نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار