معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: حفظ ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک این استان با کشور عراق مرهون جانبازی، فداکاری جوانان این مرز و بوم و خون شهدا است.
کد خبر: ۹۸۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 28 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  الیاس فتاحی  در جشنواره ملی ایثار استان با بیان اینکه هر چه داریم از خانواده معظم شهدا است، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند که جانانه از آب، خاک و ناموس این کشور دفاع کردند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه همه جهان شاهد رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، یادآور شد: ما به وجود همه رزمندگان، ایثارگران، شهدا و خانواده های ایشان افتخار می کنیم و به شهدای دفاع مقدس درود می فرستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با قدردانی از برگزاری این مراسم تصریح کرد: مردم ایلام در جنگ تحمیلی مدافع کشور بودند و در صحنه های مختلف مدافع نظام اسلامی و در حماسه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرچمدار عزت کشور بودند.

وی تاکید کرد: ما به این مردم عزیز افتخار می کنیم و آنچه که داریم از این خانواده های شهداست و از همه روسای محترم دانشگاه های استان تشکر می کنم که به صورت ویژه پیگیر وضعیت تحصیلی خانواده های شهدا هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار