فرمانده انتظامی استان ایلام
سردار القاصی مهر با بیان اینکه جانبازان اسناد زنده‌ای از مجاهدت و ایثارگری هستند، گفت: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و جانبازان عزیز هستیم.
کد خبر: ۹۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 28 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با جانبازان سرافراز حیدر سلیمانی و کاظم آزادی بیان داشت: جانبازان به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت، مسیر پرافتخار جانبازی را با الگو گیری از جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کردند.

او افزود: جانبازان همواره درس ایثار و از خود گذشتگی به جامعه می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح  کرد: جانبازان با تکیه بر فرهنگ ایثارگری در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

او خاطرنشان کرد: جوانان ما امروز باید با الگوگیری از جانبازان فرهنگ ایثارگری را در خود نهادینه کرده و از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد:جانبازان حق زیادی بر ملت ایران و انقلاب اسلامی دارند و این اسطوره‌های ملت ایران سلامتی و اعضای بدن خود را که از عزیزترین داشته‌های هر انسان است برای آرامش و امنیت کشور تقدیم کردند.

گفتنی است جانباز سرافراز حیدرسلیمانی از جانبازان سرافراز ناجاست که در سال ۸۲ و در منطقه موسیان، پاسگاه بیات بر اثر برخورد با مین به جا مانده از زمان جنگ به درجه رفیع جانبازی ۱۰۰ درصدی نائل شد.

جانباز سرافراز کاظم آزادی از جانبازان سرافراز ناجاست که در سال ۷۲ در منطقه مرزی مهران و پاسگاه شورشیرین بر اثر برخورد با مین به درجه رفیع جانبازی ۷۰ درصد نائل شد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار