علیزاده گفت: واکسیناسیون معلمان دولتی، غیردولتی و کارکنان اداری آموزش و پرورش این استان از عیدسعید غدیر خم آغاز می شود.
کد خبر: ۹۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 28 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرشید علیزاده در حاشیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که دربستر شبکه شاد در حال برگزاری است، گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید برای دایر کردن کلاس‌های حضوری و به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد طرح واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که سیاست آموزش و پرورش بر بازگشایی مدارس است، افزود: واکسیناسیون معلمان از نگرانی های خانواده‌ها برای شیوع کرونا می کاهد.

علیزاده با باین این که این  طرح که از روز پنجشنبه هفتم مردادماه مصادف با عید سعید غدیر آغاز می شود تمامی فرهنگیان استان اعم از معلمان مدارس دولتی، همکاران فرهنگی مدارس غیر دولتی و کارکنان اداری واکسینه می شوند،گفت: آموزش و پرورش استان هفت مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان را در شهرستان های کرج، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان راه اندازی کرده است تا این امر با سرعت انجام شود.

او افزود: به دلیل ازدحام جمعیت در پایگاه‌های واکسیناسیون وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی البرز، تصمیم بر آن شد که واکسیناسیون فرهنگیان به صورت اختصاصی در پایگاه‌های مجزایی که در نظر گرفته شده، انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بر اساس اعلام مرکز بهداشت شهرستان اشتهارد، واکسیناسیون فرهنگیان در مرکز تجمیعی این شهرستان انجام خواهد شد.

علیزاده گفت: این پایگاه‌ها از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی البرز و مرکز بهداشت و آموزش و پرورش شامل افرادی که رشته‌های مرتبط مانند پرستاری، مامایی و بهداشت عمومی دارند و در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، استفاده شده که دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت نیز درخصوص آموزش این نیروها همکاری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار