با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان:
صبح امروز و با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاونین ایشان در حوزه‌های مختلف، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان و قضات و کارکنان دادگستری سنندج، مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 28 July 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، در این مراسم که حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بعنوان سخنران حضور داشت، واقعه غدیر را یک واقعیت انکارنشدنی عنوان کرد و افزود: اعتلای نام غدیر و شخصیت والای امیرالمومنین حضرت علی (ع) از وظایف ما مسلمین است و تعلیمات و آموزه‌های شخصیتی مولای متقیان همواره مورد توجه بوده است.
وی افزود: حضرت علی (ع) الگوی تواضع و فروتنی بوده و این شخصیت بزرگ در جامعه اسلامی یک الگوی کامل برای مسلمانان می‌باشد که بعد از قرن‌های متمادی همچنان آوازه‌ی شجاعت و قضاوت ایشان در میان جامعه اسلام زبانزد می‌باشد.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: بدون شک واقعه غدیر نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است، واقعه‌ای که طی آن پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) مهمترین ماموریت خود را به انجام رساند.
در ادامه این مراسم گروه دف نوازی «نالی» به اجرای دف نوازی و مداحی در مدح و ثنای حضرت علی (ع) پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار