مجلس انقلابی! امروز معضل اصلی کشورگرانی ،معیشت ،بیکاری ، افریش معظلات اجتماعی، مرگ میر ناشی از کرونا ، تحقق وعده های بر زمین مانده ، نظارت بر تخلفات ، حل مشکل برجام و... است
کد خبر: ۹۸۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 29 July 2021

تابناک ایلام مجتبی کاور :: روز گذشته در حالی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی یا بهتر است بگوییم محدود سازی ومسدود سازی اینترنت در مجلس انقلابی  تنهابا  121 رای براساس اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون مشترک مورد  موافقت قرار گرفت که رئیس مجلس غایب بزرگ این جلسه غیر علنی بود !

رئیس مجلسی که در تیرماه سال گذشته 6اولویت مجلس یازدهم را اعلام کرد که مهمترین آنها حل مشکلات معیشتی بود که تا به  امروز نه تنها اتفاق ملموسی در وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به وقوع نپیوسته است ، بلکه شاهد تورم افسار گسیخته در حوزه های مختلف هستم .

درجالیکه تنها موردی که در اولویت قالیباف و مجلس انقلابی نبود طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بود که درست یک سال بعد از اولویت های اعلام شده، در غیاب وی ( که به سوریه سفر کرده) به تصویب مجلس انقلابی رسید. طرح صیانت که نقطه  مقابل معیشتی که رئیس مجلس وعده آن را داده بود، در پشت درب های بسته وجلسه غیر علنی به تصویب تنها 121نفر از نمایندگان رسید !

به راستی این چه صیانتی است که مجلس انقلابی در جلسه غیر  علنی آن را تصویب می کند ؟ مگر نه این فضا بود که شما را بهارستان نیشن ، دنا پلاس سوار ،دریافت  ۲۲۰ میلیون تومان بقول خودتان ودیعه مسکن ، واکسن کرونا خارج از نوبت و... رساند !حال چه اتفاقی افتاده است که این چنین طرح صیانت که نه بهتر است بگوییم مسدود سازی انترنت در نبود رئیس به سوریه رفته به تصویب می رساند! آن هم تنها با 121رای !

ای کاش این 121نماینده برای حل  مشکلات معیشتی، بیکاری ، تامین و سرعت بخشی واکسانسیون کرونا، آب  هم این چنین جلسه غیر علنی برگزار می کردند تا برای مردم روشن می شد که نمایندگان مجلس انقلابی به فکر آنها هستند !

اندک نمایندگان تصویب کننده طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی ! هیچ فکر کره اید که این اقدام شما چندین هزار نفر که درفضای مجازی شغلی برای خود دست پا کرده با  این طرح معیشت آنها را مورد هدف مستقبم  قرار می گیرد ! معیشت زنان سر پرست خانوار ، معیشت جوانان تحصیل کرده بیکار، و از همه مهمتر افزایش آمار بیکاران در کشور را در پی خواهد داشت !

مجلس انقلابی! امروز معضل اصلی کشورگرانی ،معیشت ،بیکاری ، افریش معظلات اجتماعی، مرگ میر ناشی از کرونا ، تحقق وعده های بر زمین مانده ، نظارت بر تخلفات ، حل مشکل برجام و... است

ای کاش مجلس انقلابی جلسه صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را با ریاست رئیس مجلس وحضور اکثریت نمایندگان به صورت علنی برگزار می کرد، نه در جلسه غیر علنی ودر غیاب رئیس ونمایندگاه غایب مجلس ،چرا که انقلابی ها  در میدان عمل باید باشند ، نه  پشت خاک ریز !

 

بی گمان به یاد سخن پیرمرد طبسی می افتم که محمود حجتی وزیروقت جهاد کشاورزی گفت :

 دختران را همه در جنگ و جدل با مادر
پسران را همه بد خواه پدر میبینم
هیچ رحمی نه برادر به برادر دارد
هیچ شفقت نه پدر را به پسر میبینم.

پیرمرد در پایان دستی بر شانه حجتی می‌زند و می‌گوید: «خودتان می دانید و آن مملکتتان... خداحافظ ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار