مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در خصوص پخش تصاویری از تلفات مرغ در یکی از مرغداری‌های کنگاور، گفت: این تلفات احتمالا موردی و به دلیل مشکلات مدیریتی و گرمای هوا بوده است.
کد خبر: ۹۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 31 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس حسین حیدری در خصوص پخش تصاویری از تلفات مرغ در شبکه‌های مجازی، اظهار داشت: در پی پخش فیلم تلفات مرغ در شبکه‌های مجازی که باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی شده بود با بررسی و پیگیری به‌عمل آمده مشخص شد تلفات مربوط به یک واحد مرغداری در شهرستان کنگاور بدلیل مشکلات مدیریتی و گرمای هوا بوده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی و انجام نمونه‌برداری توسط کارشناسان اداره دامپزشکی کنگاور با یک دستگاه وانت به محل چاه دفن تلفات انتقال و به صورت کاملا بهداشتی امحاء شده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ گزارشی مبنی بر وقوع بیماری در مرغداری‌های شهرستان کنگاور اعلام نشده است و این تلفات احتمالا موردی و به دلیل مشکلات مدیریتی ایجاد شده که متاسفانه برخی افراد سودجو با نظرات غیرکارشناسی خود و پخش اطلاعات و کلیپ‌های نادرست در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی در سطح استان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه این اطمینان را به هم‌استانی‌های می‌دهد که این اداره با جدیت تمام و تلاش شبانه‌روزی و با همکاری سایر دستگاه‌ها در راستای حفظ سلامت جامعه و بهداشت عمومی با جدیت و به طور مستمر می‌کوشد  و در برخورد با افراد خاطی هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش کنترل و نظارت این مراکز توسط کارشناسان دامپزشکی استان، شهروندان عزیز می‌توانند موارد تخلف را به شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره دامپزشکی گزارش دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار