معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: چهار هنرمند قزوینی در بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران هنرنمایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 31 July 2021

امیر ملاحسن روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: بیست و هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری رضوان صادق زاده با حضور ۱۵۰ هنرمند جوان از سراسر کشور از امروز در محل موزه هنرهای معاصر به صورت مجازی افتتاح می‌شود.

وی افزود: محدثه کیان مجد از قزوین(ارتباط تصویری/پوستر)، آرش صیادی از قزوین(خوشنویسی)، حدیثه دوستی از قزوین(نگارگری) و فاطمه چگینی از البرز(نقاشی) در کنار سایر جوانان هنرمند از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

به گفته ملاحسن این دوره از جشنواره نیز به دلیل شیوع کرونا مانند سال گذشته به صورت برخط و با حضور استادان کارگاه‌ها در موزه هنرهای معاصر افتتاح می‌شود و از روز یکشنبه ۱۰ مرداد تا ۱۲ مرداد کارگاه‌های آنلاین برپا خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان قزوین ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۷۲۴ هنرمند با چهار هزار و ۵۷۸ اثر از ۳۰ استان در جشنواره شرکت کردند که بعد از برگزاری مجازی جلسات انتخاب هنرمندان برای شرکت در کارگاه‌های جشنواره، در نهایت ۱۵۰ هنرمند در ۱۰ رشته پذیرفته شدند که از استان قزوین نیز چهار هنرمند جوان حضور دارند.

بیست و هشتمین جشنواره هنرهاس تجسمی جوانان ایران با ریاست هادی مظفری، دبیری رضوان صادق زاده و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده از ۹ تا ۱۵ مردادماه به صورت مجازی در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار