نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان مثال امروزه برای صدور یک مجوز، افراد باید به تهران سفر کنند و از ادارات مختلف امضاء دریافت کنند در حالی که با تفویض اختیارات می توان بوروکراسی اداری را برطرف کرد.
کد خبر: ۹۸۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 01 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در رابطه با اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، گفت: بسیاری از مشکلات در کشورمان به دلیل تمرکزگرایی بوجود آمده است و این در حالیست که طی دهه های گذشته بسیاری از افراد شعار تمرکزگرایی سر می دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه که جلوگیری از تصدی گری دولت با تمرکززدایی تحقق می یابد، اظهار کرد: متاسفانه علی رغم اینکه در استان ها و شهرستان ها مدیران توانمندی وجود دارند اما همچنان پایتخت‌محور و تمرکزگرا هستیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال امروزه برای صدور یک مجوز، افراد باید به تهران سفر کنند و از ادارات مختلف امضاء دریافت کنند در حالی که با تفویض اختیارات می توان بوروکراسی اداری را برطرف کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین در مثالی دیگر می توان گفت در مبارزه با شیوع کرونا اقدامات خوبی انجام شد اما بخش اعظمی از مشکلات موجود، به دلیل اختیارات کم مدیران و مسئولان محلی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک با توجه به شرایط کنونی کشور، باید واگذاری اختیارات به مدیران استان ها در دولت سیزدهم در اولویت قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار