رئیس بیمارستان نرگسی گچساران : 7بخش از بیمارستان شهید رجایی به بیمارستان نرگسی منتقل و بخش هایی مانند دیالیز، اعصاب و روان، تالاسمی و کرونا در رجایی دایر خواهند ماند.
کد خبر: ۹۸۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱ 01 August 2021

امروز بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد. بیمارستانی که با توجه به امکانات و تجهیزات متعدد و به روز می تواند نقش زیادی در تحول حوزه درمان این شهرستان داشته باشد. اما ضمن افتتاح این بیمارستان برخی ابهامات در پی شایعاتی مبنی بر انتقال بیمارستان شهید رجایی به شهید نرگسی گچساران مطرح شده بود که رئیس بیمارستان نرگسی گچساران در این خصوص توضیحاتی داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید طاهر حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان نرگسی با تجهیزات به روز و بخش های مختلف می تواند در حوزه درمان خدمات خوبی را به مردم گچساران ارائه دهد.
وی بیان کرد: با تلاش مسئولین بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی گچساران به بهره برداری رسید.
رئیس بیمارستان نرگسی گچساران تصریح کرد: بخش هایی از بیمارستان شهید رجایی این شهرستان به بیمارستان نرگسی منتقل می شود.
حسینی عنوان کرد: 7بخش از بیمارستان شهید رجایی به بیمارستان نرگسی منتقل و بخش هایی مانند دیالیز، اعصاب و روان، تالاسمی و کرونا در رجایی دایر خواهند ماند.
وی گفت: با افتتاح بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی خدمات درمانی بیشتری به مردم این شهرستان ارائه خواهد شد.
حسینی با اشاره به اینکه برای بیمارستان نرگسی 280 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده اظهار کرد: این بیمارستان دارای 8 اتاق عمل می باشد که از این تعداد در حال حاضر 4 اتاق عمل آن فعال است.
وی افزود: این بیمارستان دارای سی تی اسکن، اکو، رادیولوژی و سونو می باشد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز خاطر نشان کرد: بیمارستان نرگسی گچساران در مساحت 4 هزار متر مربع با زیر بنای یک هزار و 225 زیر بنا احداث شده است.
آرین غلامیان بیان کرد: این بیمارستان دارای 13 تخت اورژانس، یک اتاق عمل اورژانس، داروخانه، 7 تخت CCU، 6 تخت ICU ، و بخش های مختلف می باشد.
بیمارستان 142 تختخوابی نرگسی گچساران با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شورای تأمین گچساران و برخی از مسئولان استانی به صورت ویدویو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار