مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای بهینه سازی کیفیت شبکه دیتا و افزایش پهنای باند در شهر شویشه اقدامات زیرساختی مناسبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۸۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 01 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه شرایط بهره مندی بیش از پیش مشتریان در شهر شویشه از خدمات با کیفیت مخابراتی فراهم شده است افزود: به همین منظورسوییچ دیتا جهت تفکیک ترافیک صوت و دیتا نصب و راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: آپدیت کرون ios تجهیزات دیتا و dslam‌های موجود، تامین لینک انتقال مستقل با استفاده از تکنولوژی cwdm و برگردان کلیه بستر‌های ارتباطی از دیگر اقداماتی است که در شهر شویشه انجام شده است.

وی به نصب و تعویض ۱۶ سلول باطری با آمپر بالا اشاره داشت و بیان کرد: هر کدام از این باطری‌ها قابلیت پشتیبانی چشمگیر را دارا هستند.

حکمت با اعلام اینکه هزینه اجرای این پروژه بیش از ۳۷۰ میلیون تومان بوده است اظهارداشت: در حوزه انتقال ۲۵۰ میلیون تومان، حوزه دیتا ۷۰ میلیون تومان و در بخش تغذیه و نیرو نیز بیش از ۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات همسان و رعایت اصل مشتری مداری، بر اساس برنامه ریزی و نقاط دارای اولویت در سطح استان سرمایه گذاری‌های مختلفی انجام می‌دهد تا زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای بهره مندی مشتریان از محصولات و سرویس‌های مخابراتی مهیا شود.

وی با بیان اینکه رضایت مشتریان از کیفیت بستر‌های ارتباطی در همه حال بخصوص در شرایط موجود به واسطه پاندمی ویروس کرونا در سطح جامعه دارای اهمیت است گفت: ازآنجاییکه نیاز روزافزون مشتریان در راستای آموزش‌های آنلاین و حضور در کلاس‌های مجازی، انجام امورات روزانه، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانسی و ... پرواضح است، پروژه‌های فنی ایجاد، ارتقا و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی تدوین و در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به تعداد مشتریان دیتا در شهر شویشه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹۲ پورت ADSL منصوبه در شهر شویشه وجود دارد که ۱۵۰ پورت آن به متقضایان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان بستر و شرایط لازم برای واگذاری پورت‌های جدید به دیگر متقاضیان را دارد.

حکمت یادآور شد: شهر شویشه از توابع شهرستان سنندج در مسیر جاده‌ای سنندج - مریوان یکی از کریدور‌های گردشگر پذیر استان قرار دارد که این مهم مورد توجه مضاعف مجموعه مخابرات در ارائه خدمات با کیفیت‌تر در این محدوده شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار