به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرا دهید
در جلسه ای با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان جلسه مشترک هم اندیشی با قضات دادگاه تجدیدنظر استان در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید قدوسی سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 01 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم به قضات دادگاه تجدیدنظر استان، اظهار داشت: خوشبختانه تعداد شعب با موجودی نامتعارف در محاکم تجدیدنظر استان پایین است ولکن انتظارمان این است که این تعداد به صفر برسد و همکاران محترم قضایی مختومه نمودن پرونده‌های مانده و مسن را در اولویت کار خود قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: باید به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرادهید و تا حد امکان به مشکلات آن‌ها رسیدگی نموده و درصدد تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده‌ها باشید.
حجت الاسلام حسینی خطاب به قضات دادگاه تجدیدنظر استان تاکید کرد: وضعیت شعبه و دفترمحاکم تجدیدنظر باید با نظارت دقیق و مستمر بسیار منظم و سروسامان یافته باشد تا مردم در پیگیری پرونده‌های خود دچار سردرگمی نشوند.
وی افزود: آمار محکومین جرایم مالی در استان کردستان بالاست و ضروری است تا با تدابیر اندیشیده شده در بحث صدور احکام اعسار و تعدیل این مشکل حل و فصل شود.
رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین درخواست‌های اعمال ماده ۴۷۷ را نیز بالا دانست و بر توجه ویژه به صدور احکام متقن توسط قضات تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار