مدیرعامل آبفا کردستان اظهار کرد: در راستای تامین آب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های آب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار گرفته است که هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و پیش بینی می‌شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۸۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 01 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس علیرضا تخت شاهی افزود: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب محلات شرقی شهرستان مریوان اقداماتی انجام شده است که یکی از آن‌ها احداث تصفیه خانه تحت فشار (احداث ایستگاه پمپاژ، مخازن ۳۵۰ و ۱۰۰ مترمکعبی) با ظرفیت تصفیه ۲۰۰ لیتر در ثانیه، نصب ۵ عدد فیلتر، اجرای پایپینگ انتقال آب خام می‌باشد.
وی افزود: اجرای خط انتقال آب به طول ۳ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می‌رود که تاکنون ۲۸۰۰ متر از این پروژه اجرا شده و ۲۰۰ متر دیگر باقیمانده است و پیش بینی می‌شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری برسد.
مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: با اجرای تصفیه خانه مذکور و انتقال آب از سد گاران به تصفیه خانه، مشکل کم آبی محلات شرق مریوان شامل محلات لنج آباد، تازآباد، پادگان، میدان پیشمرگان و افت فشار محلات مرتفع این شهر برطرف خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار