رئیس پلیس پایتخت:
رئیس پلیس پایتخت با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه "عبدالجبار مختوم‌نژاد" گفت: نیروی انتظامی تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده است و در این مسیر همواره شهیدانی را تقدیم تامین امنیت و آرامش مردم می‌کند.
کد خبر: ۹۸۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 01 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" اظهار داشت: امنیت مهمترین و اساسی‌ترین مولفه هر جامعه‌ای است که در سایه آن پیشرفت، تعالی و سایر توفیقات تحقق پیدا می‌کند.

وی ابراز کرد: شهادت همکار عزیزمان "عبدالجبار مختوم‌نژاد" موید مجاهدت، رشادت و جان‌فشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشورمان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز مجاهدانه از حدود، حریم و حرمت کشورمان دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خلل و خدشه‌ای به این مهم وارد کنند.

رحیمی گفت: یاد و خاطره شهید عزیزمان مختوم‌نژاد که در راه مقابله با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها به شهادت رسید را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علو درجات این شهید را خواهانیم.

سرباز شهید "عبدالجبار مختوم‌نژاد" متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان بود که عصر دیروز /شنبه/ در یکی از عملیات‌های پلیس پایتخت با متهمی که قصد متواری شدن داشت، درگیر و بر اثر ضربات چاقو در قلب به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار