ورزشکاران پومسه استان قم به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در پیکارهای آزاد پومسه کشور و انتخابی تیم ملی مهیا می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 01 August 2021

به گزارش تابناک قم، روند آماده‌سازی تیم منتخب پومسه هیات تکواندو استان قم برای اعزام به مسابقات آزاد پومسه کشور و انتخابی تیم ملی زیر نظر یکی از بهترین‌های این رشته یعنی عباس رفیعی قهرمان با سابقه این رشته و مسوول فعلی کمیته پومسه هیات قم روزهای زوج هفته برگزار می‌شود.

اعضای تیم پومسه پسران قم از ساعت 20:30 تا 22:30 به میزبانی سالن ورزشی کانون شهید بهشتی جنب امامزاده سید علی قم تمرینات خود را برگزار می‌کنند، در حالی که کومیته پومسه اعلام کرده سایر علاقمندان به پومسه که آمادگی شرکت در این رقابت‌ها را دارند، می توانند با حضور در محل تمرینات خود را به کمیته پومسه معرفی کنند.

خبر دیگر از تکواندو قم به حضور رئیس و اعضای هیات تکواندو در شهرستان جدید کهک اختصاص دارد و بر این اساس محمد جمشیدی رئیس هیات قم به منظور گسترش و حمایت بیشتر از ورزش تکواندو در شهرستان‌های تابعه قم، از باشگاه تکواندو شهرستان تازه تاسیس کهک بازدید کرد.

در این بازدید فرشته کریمی‌مهر نایب‌رئیس بانوان هیات، عبدالله بینایی مسوول کمیته همگانی و روستایی به همراه بهاره استادزاده مسوول کمیته تحقیقات و پژوهش هیات تکواندو استان قم نیز حضور داشتند و اعضای هیات در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان کهک نیز حضور یافتند، همچنین بازدیدی از امکانات و سالن‌های مجموعه ورزشی شهید سلیمانی کهک انجام گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار