مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم کلنگ‌زنی شده است، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۷۹۰ خانوار روستایی در شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 01 August 2021

موسی احمدلو  اظهار کرد: کلنگ گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۷۹۰ خانوار روستایی شهرستان طارم از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: ۲۰ میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان اعتبار برای اجرای عملیات گازرسانی چهار روستا اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۳ روستای شهرستان طارم با ۸۰ درصد بهره‌مندی از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌کنند، افزود: پنج پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان طارم در دست اجرا است که با آغاز عملیات اجرایی چهار طرح گازرسانی روستایی دیگر به زودی شاهد بهره‌مندی ۸۹.۲ درصدی خانوارهای روستایی این شهرستان از گاز طبیعی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه برای گازرسانی به چهار روستای شهرستان طارم ۳ هزار و ۹۰۰ متر خط تغذیه، ۲۲ هزار و ۲۰۰ متر شبکه اجرا و ۶۷۴ انشعاب نصب می‌شود، بیان کرد: با تامین اعتبار و کسب مجوزهای لازم برای روستاهای واجد شرایط دیگر جمعیت بهره‌مند شهرستان طارم به ۹۰ درصد بهره‌مندی افزایش پیدا کند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار