مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برگزاری کلاس حضوری در مدارس و تمام مراکز وابسته به آموزش و پرورش، کانون‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت قرمز در این استان ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 01 August 2021

به گزارش تابناک کرمان به نقل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونای استان کرمان، آموزش حضوری در تمام مدارس و آموزشگاه های علمی و آزاد و زبان های خارجی وابسته به آموزش و پرورش تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می شود.

اسکندری نسب با تاکید بر تعطیلی مراکز آموزشی علمی و آزاد و زبان های خارجی با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان کرمان، اظهار داشت: هرگونه تجمع، همایش، سمینار و برگزاری دوره های آموزشی بدون مجوز ستاد کرونا در مراکز وابسته به آموزش و پرورش تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

کرمان به عنوان چهارمین استان از نظر وخامت و شدت کرونا با شیوع کرونا دلتا پلاس در موج پنجم شیوع این ویروس مهلک قرار دارد.

شیوع کرونا در کرمان ظرفیت تخت های بستری بیمارستان های این استان را اشغال کرده چناچه مسئولان در صدد احداث بیمارستان های صحرایی نظامی هستند.

استان کرمان طی هفته های گذشته در مرز یکهزار و ۵۰۰ تا ۶۰۰ بستری باقی مانده که تا ۴۰۰ تخت نیز هنوز ظرفیت بستری دارد اما باید افول شیوع کرونا سیستان و بلوچستان و هرمزگان در این استان نیز رخ دهد.

با توجه به آمار بالای همه گیری کرونا در کرمان که در نزدیکی استان های سیستان و بلوچستان قرار دارد، واکسیناسیون افراد بالای ۴۵ سال در استان کرمان از چندروز قبل آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار