رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از اختصاص دو سالن ورزشی در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین قم به این هیات ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 01 August 2021

به گزارش تابناک قم، حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی از سال 1384 در قم فعالیت می‌کند و افتخار دارم که در آن سال نخستین خدمتگزار این هیات و جامعه مخاطب بودم و اکنون نیز با همیاری و همفکری دیگر همکارانم در این هیات برای توسعه و پیشرفت رشته‌های زیر مجموعه آن تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی از زمان آغاز فعالیت رسمی خود در دهه 1380 هیچ مکان اختصاصی در اختیار نداشت ولی با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان اکنون دو سالن در اختیار این هیات قرار گرفته و آن را به شکل کاملا تخصصی برای پذیرایی و میزبانی از ورزشکاران این رشته مجهز می‌کنیم.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: سالن‌های اختصاصی کونگ‌فو در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار واقع شده‌اند و به عنوان دو مکان مجزّا با عنوان سالن شهید زین‌الدین (1) و (2)، ان‌شاءالله با صدور مجوز فعالیت مجدد اماکن ورزشی توسط ستاد مقابله با کرونا، در اختیار ورزشکاران این رشته قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام انرژی خود را برای تجهیز سالن به کار گرفته‌ایم و افتتاحیه این دو سالن را در مراسمی با حضور مسوولان فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، اداره کل ورزش و جوانان، اعضای هیات و قهرمانان این رشته برگزار خواهیم کرد تا گامی جدید در مسیر رشد و پیشرفت برنامه‌های هیات باشد.

عباسی در ادامه با اشاره به رشته‌های زیر مجموعه این هیات ورزشی، عنوان کرد: بیش از 20 سبک فعال زیر مجموعه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی است و در قم نیز حدود 10 سبک فعال داریم، ضمن اینکه بر اساس آمار سال 1399 هیات پزشکی ورزشی استان قم، 1224 ورزشکار سازمان یافته در این هیات فعالیت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار