مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در سراهای محله شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 01 August 2021

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده در ایام دهه ولایت اظهار داشت: طرح میثاق ولایت با هدف تکریم، تبلیغ و تعظیم ایام دهه ولایت به‌ویژه عید غدیر خم در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: برنامه‌های طرح میثاق ولایت با توجه به شرایط کرونایی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هماهنگی و کنترل ستاد مدیریت کرونای قم برگزار شد.

به گفته وی برگزاری جشن نشاط شهروندی، جنگ نشاط، اجرای سرود، مدیحه‌سرایی، شعرخوانی، روایت گری، نقاره خوانی و غیره بخشی از برنامه‌های انجام‌شده در قالب طرح میثاق ولایت بوده است.

مقیمی یادآور شد: مردمی بودن محور برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم است و در تمام برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده تا جنبه و وجهه مردمی بودن تقویت شود.

وی با بیان اینکه در طول دهه ولایت هر شب در مناطق و محلات مختلف شهر قم جشن‌های میثاق ولایت با حضور پررنگ شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است، گفت: برپایی خیمه‌های علوی شامل ایستگاه‌های فرهنگی، ایستگاه کودک، ایستگاه مشاوره و غیره نیز همزمان با طرح میثاق ولایت در محلات مختلف شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: اجرای گروه‌های سرود و برپایی کارگاه‌های آموزشی مرتبط با مهارت‌های زندگی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی نیز با همت این سازمان در حال برگزاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار