مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نهضت آبرسانی سیار در راستای عمل به مأموریت مردم‌یاری و مردم‌داری با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج در روستا‌ها و مناطق درگیر کم‌آبی استان اردبیل در حال اجراست.
کد خبر: ۹۸۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 25 August 2021

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در گروه‌های جهادی بسیج و تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در قالب نهضت آبرسانی سیار استفاده می‌شود که به همین منظور از ماشین‌آلات تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در روستا‌ها و مناطق درگیر کم‌آبی استان اردبیل استفاده خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون آبرسانی سیار به روستا‌ها و قشلاقات درگیر کم‌آبی از سوی گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، اصلاندوز و خلخال در حال انجام است.
پیرجاهد با تأکید بر اینکه، گروه‌های جهادی بسیج استان در تمام عرصه‌های مورد نیاز برای خدمت به، ولی نعمتان در خط مقدم مردم‌یاری و مردم‌داری هستند و خادمی به مردم بزرگ‌ترین افتخار جهادگران بسیجی است، گفت: تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها شعار مهم و اساسی بسیج و گروه‌های جهادی است و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی هستند و در شرایط سخت موجود نیز بر خود وظیفه می‌دانند در کنار رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان در کنار مردم استان باشند.

حضور گروه‌های جهادی در روستا‌های درگیر تنش آبی اردبیل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار