معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح هادی در ۱۴۰ روستای استان در سال ۹۹ خبرداد.
کد خبر: ۹۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 25 August 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: درسال گذشته در 140 روستای استان اردبیل طرح هادی اجرا شده است که 32میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و از محل قیر یارانه ای نیز 180 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

وی از اتمام مطالعات طرح هادی برای روستاهای بالای بالای 20 خانوار دراستان خبرداد و گفت:طرح هادی نیز در 50درصد روستاهای استان اجرا شده است.

7 پروژه بنیاد مسکن ‌اردبیل ‌به بهره برداری رسید

صفرنژاد رئیس بنیاد مسکن وانقلاب اسلامی شهرستان اردبیل دراین مراسم گفت:به مناسبت هفته دولت 7پروژه در روستای امیدچه وخشکه رود وخانقاه وفولادلو وبقرآباد وانیلو و شندرشامی و کولانکوه به بهره برداری رسید که 57 میلیارد ریال برای این پروژه ها ازمحل اعتبارات استانی وملی وقیر یارانه ای ودهیاری تامین شده است.

وی گفت: بابهره برداری ازاین پروژه هاهزار222خانواردرقالب چهارهزار 173 جمعیت ازاین خدمات بهره مند می‌شوند که این پروژه هاشامل سنگ فرش معابر 3400 مترمربع و آسفالت 2600مترمربع است.

88 طرح و پروژه درشهرستان اردبیل به بهره برداری می رسد

فرماندار اردبیل نیز در این رابطه اظهار داشت: همزمان باهفته دولت 88 طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد که برای این طرح ها 677میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود امامی یگانه افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می رسند.

وی گفت: امروز به صورت همزمان پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید که شامل اجرای 7 پروژه طرح هادی ، زیرسازی و ساماندهی معابر روستاهای شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه ها 57 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والام مقام بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت : اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است.

حجت الاسلام میراحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز خدمت به محرومین واجرای طرح هادی و ایجاد مسکن درمناطق محروم روستایی را اولویت عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار