مجمع نمایندگان استان اردبیل در جلسه دیروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، بیله سوار مغان را به عنوان مرکزیت منطقه آزاد تجاری تایید کردند.
کد خبر: ۹۹۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 02 September 2021

عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان در مجلس شورای اسلامی،درگفتگو با خبرنگار اردبیل اظهار کرد: برابر جلسه دیروز چهارشنبه مجمع نمایندگان استان اردبیل در مورد منطقه آزاد تجاری ، با حضور و مساعدت های حضرت آیت الله عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و همچنین مشورت و همفکری نمایندگان استان اردبیل ، قرار بر این شد تا بیله سوار مغان با توجه به ظرفیت های موجود ، به عنوان مرکزیت منطقه آزاد تجاری تایید و برای راه اندازی پیگیری گردد.

وی بیان کرد: از زمان چندین سال پیش و در دوره های قبلی مجمع نمایندگان استان اردبیل که حرف در مورد مصوبه طرح منطقه آزاد تجاری در این استان مطرح شده بود ، به دلیل اختلافات داخلی و عدم همفکری و همسویی در مجمع نمایندگان استان و بعضاً به دلیل احساساتی و غیر منطقی تصمیم گرفتن ، باعث شده بود تا روند تصویب و ابلاغ این امر مهم به تاخیر بیفتد.اما با ورود مجمع نمایندگان استان اردبیل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، مصوبه منطقه آزاد تجاری با سرعت بالا پیگیری و در نهایت مجوز تصویب آن گرفته شد.

عباس جهانگیرزاده با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجمع نمایندگان استان اردبیل ، تصریح کرد: این اقدام مبارک و تحسین برانگیز مجمع نمایندگان استان که وحدت ، همدلی و اتحاد آنان را به اثبات رساند ، همچنین تأثیرگذاری و تلاش های بی وقفه نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ، که باعث وحدت و همبستگی بیش از پیش مردم ولایی و خصوصا شمال استان اردبیل گردید ، این خدمت بزرگ تا ابد در اذهان مردم غیور و قدرشناس اردبیل و همچنین عشایر مرزنشین و شهید پرور شمال استان ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بر حسب وظیفه و به عنوان خادم مردم از زمان ورود به مجلس تا به حال،یک لحظه از تلاش های خود در جهت دفاع از حق و حقوق مردم دریغ نکرده ام و همچنان به تلاش های خود در رابطه با اخذ اعتبار برای طرح های عمرانی ، اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و ... حوزه انتخابیه پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز در شمال استان ادامه خواهم داد.

جهانگیرزاده نماینده پارس آباد ، بیله سوار و اصلاندوز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: بر خود وظیفه میدانم تا از برادران بزرگوار در مجمع نمایندگان استان ، همچنین رهنمودهای پدرانه حضرت آیت الله دکتر سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل ، به خاطر این اقدام مبارک و تصمیم سرنوشت ساز قدردانی نموده و این دستاورد بزرگ را خدمت مردم شریف اردبیل و منطقه مغان خصوصا خطه عشایر و مرزنشین بیله سوار تبریک بگویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار