مجمع نمایندگان استان اردبیل ، با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی ،در دولت جدید، اولین جلسه خود را با وزیر جدید بهداشت برگزار کردند.
کد خبر: ۹۹۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 04 September 2021

 

به گزارش خبرنگار "تابناک اردبیل "مهندس عباس جهانگیرزاده نماینده پارس اباد،بیله سوار و اصلاندوز اظهار کرد: امروز شنبه بعد از جلسه حضوری با معاون امور باغبانی وزیر کشاورزی در شمال استان ، بلافاصله جهت شرکت در جلسه مجمع نمایندگان استان با وزیر محترم بهداشت، عازم مرکز استان شدیم .

وی بیان کرد : در این جلسه با تاکید به نیازهای شدید بهداشتی و درمانی منطقه و عدم تناسب وضع موجود با نسبت جمعیت منطقه خواستار توجه لازم شدیم . واقعا کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی در تمام مناطق استان به خصوص شمال استان و حوزه انتخابیه بنده ، اصلا مورد قبول نیست و باید توجه ویژه صورت گیرد.

مهندس عباس جهانگیرزاده تصریح کرد: در این جلسه که با حضور استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان با وزیر بهداشت برگزار شد ، مصوب گردید تا ۲ دستگاه آمبولانس برای شهرستان پارس آباد،
دستگاه سی تی اسکن برای شهرستان بیله سوار ،دستگاه تصویر برداری برای شهرستان اصلاندوز تخصیص یافته و بصورت فوری تحویل گردد.

جهانگیرزاده در آخر افزود: به شدت پیگیر مطالبات کادر محترم درمان در رابطه با پیشگیری و کنترل این ویروس منحوس ، در تمام مناطق استان به خصوص شمال استان ، هستیم و تا جایی که امکان داشته باشد حرف خودمان را می‌زنیم و از حق و حقوق مردم و کادر محترم درمان دفاع میکنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار