سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۶ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۶۵ نفر همزمان با ۲۶۸ طرح تعاونی در سراسر کشور به صورت نمادین در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 12 September 2021

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رحیم زاده در مراسم افتتاح نمادین ۶ طرح تعاونی با اشتغالزایی ۱۶۵ نفر و سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان در اردبیل، با اشاره به اهمیت نقش شرکت‌های تعاونی در چرخه اقتصادی، عنوان کرد: امروز مهم‌ترین دغدغه کشور مبحث تولید و اشتغال است که تحقق این مهم همت تعاونی‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به فعالیت بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی این بخش گفت: تلاش برای تامین نیاز مالی بنگاه‌های اقتصادی در قالب ارائه تسهیلات در استان انجام شده و ادامه خواهد داشت.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تعاون را یکی از ارکان اقتصادی مهم کشور عنوان کرد و گفت: امروز در استان یکی از تعاونی‌های موفق با صادرات ۹۰ درصد از محصولات تولیدی خود توانسته برای کشور ارز آوری به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کرونا عرصه را برای فعالین اقتصادی تنگ کرد گفت: در شرایطی که شرکت‌های تعاونی و بنگاه‌ها اقتصادی از دو جبهه تحریم و کرونا تحت فشار بودند امروز توانسته‌اند موفقیت چشمگیر در سطح ملی کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار