مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش اعتبارهای تخصیصی بنیاد علوی برای اجرای طرح‌های ورزشی در نقاط محروم این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 18 September 2021

سجاد انوشیروانی روز شنبه در این زمینه گفت: در جریان سفر مسئول بنیاد مستضعفان کشور به استان اردبیل و بررسی طرح‌های شهرستان‌های گرمی و خلخال ضمن رایزنی استاندار و نمایندگان مجلس قرار شد تا اعتبار طرح‌های ورزشی تا ۲ برابر افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد علوی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به امضا رسیده بود، می‌بایست در شهرستان گرمی ۳۰ میلیارد ریال و در شهرستان خلخال ۲۵ میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی تخصیص داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی با اعتبار تخصیص داده شده، بیان کرد: در جریان سفر پرویز فتاح به استان، این اعتبارها به ۶۰ و ۵۰ میلیارد ریال برای این ۲ شهرستان افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: از جمله طرح‌هایی که برای اجرا با بنیاد علوی تفاهم‌نامه امضا شد در شهرستان گرمی چمن مصنوعی استادیوم ایثار است که به بهره‌برداری رسید ، همچنین زمین چمن انگوت و سه زمین مینی فوتبال روباز در سه روستا نیز از دیگر طرح‌های است که با همکاری بنیاد علوی اجرا می‌شود و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار می‌گیرد.

انوشیروانی اظهارکرد: در شهرستان خلخال هم با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه طرح‌هایی شامل سالن ورزشی روستاهای طولش، لمعه‌دشت و اندبیل در کنار بهسازی و بازسازی سالن هشتجین و ایجاد یک زمین روباز مینی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

سرانه ورزشی در استان اردبیل به ازای هر نفر نیم مترمربع است ، در حال حاضر ۳۰ طرح نیمه‌تمام در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار