رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم کمک‌های مومنانه با رویکرد مدرسه‌محوری در حوزه آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 26 September 2021

رامین صادقی گفت: مرحله نخست این کمک‌ها در مرکز استان شامل ۶۲۰ بسته آموزشی (لوازم التحریر) هر یک به ارزش حدود یک میلیون و ۷۰۰ هفتصد هزار ریال شامل کیف، دفتر، مداد و خودکار می‌شود که در مجموع با هزینه بیش از یک میلیارد و ۵۴ میلیون ریال تهیه شده است.
وی افزود: این کمک‌ها در نتیجه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازاریان و کسبه، بسیج اصناف و سپاه حضرت عباس (ع) و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برای تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اولویت است و به ترتیب در سایر نقاط استان نیز برگزار خواهد شد.
رزمایش مواسات (همدلی و کمک مومنانه) در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثر‌های مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.
کمک‌های مومنانه در استان اردبیل پیش از این در چند مرحله شامل تهیه و توزیع غذای گرم، بسته‌های کمک معیشتی، لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به اجرا درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار