فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۹۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 26 September 2021

سردار غلامحسین محمدی اصل عنوان کرد: با ورود بسیج و سپاه روند واکسیناسیون در استان اردبیل سرعت گرفته و ۸ مرکز تجمیعی مستقل با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی، همه روزه با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

وی افزود: یک مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز در شهرستان پارس آباد با مشارکت بسیج و سپاه و شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است و این مرکز نیز مشغول ارائه خدمات است.

این مسئول ادامه داد: بسیج و سپاه خود را در کنار مدافعان سلامت می داند و برای ریشه کن شدن ویروس کرونا، در ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و مشارکت می کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: طرح واکسیناسیون محله محور و خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز با مشارکت مراکز بهداشتی در سطح استان اجرایی می شود و این فرایند همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: واکسیناسیون در روستاهای سخت گذر و فاقد خانه بهداشت نیز مهم و حائز اهمیت است و بسیج با هماهنگی مراکز بهداشتی در این امر نیز نقش آفرینی می کند.

به گزارش ایلنا، در شبانه روز گذشته 42 بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی و بستری شده اند و همچنین 5 بیمار کرونایی در مدت یاد شده جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر 278 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند و 173 بیمار نیز در منازل بستری شده اند اما خدمات درمانی را بصورت سرپایی دریافت می کنند.

در 24 ساعت گذشته 50 بیمار از مراکز در مانی استان ترخیص شدند و وضعیت 65 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار