مراسم تکریم و معارفه روسای حوزه قضائی شهرستان اصلاندوز با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی ، مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان اصلاندوز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۹۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 28 September 2021

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو  بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای دادگستری اصلاندوز با تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های کاری دستگاه قضایی استان، پیشگیری از وقوع جرم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در کنار پرداختن به مقوله پیشگیری از وقوع جرم در برخورد با اخلالگران اقتصادی و اجتماعی در جامعه بسیار مصمم است و با متخلفان و مجرمان در این حوزه به شدت برخورد می‌کند.

وی اقدام بر اساس سند تحول قضایی، حفظ حقوق شهروندی، احقاق حقوق عامه، برخورد قاطع با سوداگران مرگ و مشروبات الکلی را از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد که به صورت جدی در استان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین بر لزوم تعامل جدی با مسؤولان و دستگاه‌ها و نهادهای دیگر در عین حفظ استقلال قضایی تأکید کرد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های منطقه و استان در راستای خدمتگزاری بهینه به مردم استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات ارزشمند قاضی ناصر اسکندری، اکبر نعمتی به‌عنوان رئیس جدید حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار